Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Naujos Facebook funkcijos – dar lengvesniam bendravimui su prekės ženklais

Rudenį Facebook pristatyti mobiliųjų Facebook puslapių atnaujinimai ir galimybės komunikuoti su savo prekės ženklo fanais – ne vienintelė nauja funkcija šiais metais.

Naujos funkcijos žinučių skiltyje:

Pirmasis įdomesnis atnaujinimas, kurį turėtume jau greitai pamatyti savo administruojamuose puslapiuose – Instant Messages, „Away“ statusas ir galimybė pasirinkti laiką, per kurį verslas atsako į žinutes. Ši galimybė susijusi su jau dabar esančia funkcija – puslapio „atsakomumo“ laiku, kuris dabar nurodomas tiems puslapiams, kurie itin greitai atsakinėja į naujas žinutes:

 

Iki šiol tokia žinutė atsirasdavo automatiškai, kai vidutinis atsakymo į žinutę laikas būdavo pakankamai trumpas (tiksliau – į 90% paskutinės savaitės žinučių būdavo atsakoma per 5 min arba greičiau). Tai – visai gera funkcija, tačiau kai kuriais atvejais tokia žinutė Facebook puslapyje galėdavo sukurti įspūdį, kad prekės ženklas atsakys labai greitai, o atsakymo iškart nesulaukę vartotojai pradėdavo pykti. Kad nesukurti klaidingo įspūdžio, nuo šiol Facebook leis prekės ženklams, kurie į žinutes atsakinėja labai greitai, modifikuoti šią žinutę į šiek tiek realistiškesnę – pavyzdžiui, jei jūsų atsakinėjimo į žinutes laikas yra vos kelios minutės, tačiau žinote, kad ilgai tai nesitęs ir realistiškesnis scenarijus, kad atsakysite į žinutes per kelias valandas ar dienas – galėsite tokį pranešimą ir pasirinkti. Taip nesukelsite nerealių lūkesčių savo klientams ir streso sau.

„Away“ statusas – nauja galimybė Facebook puslapio administratoriams parodyti, kad šiuo metu jų online nėra, ir atsakymo iš karto vartotojas nesulauks. Tokį statusą galėsite „užstatyti“ iki 12 valandų laikotarpiui, o atsakymo laikas į žinutes, gautas tuo metu, kai Away statusas bus įjungtas, nesiskaičiuos į bendrą jūsų atsakinėjimo į puslapio žinutes laiko vidurkį.

 

Čia atsiranda ir trečioji naujiena – Instant Messages. Greitai puslapio administratoriai galės nustatyti dvi žinutes – vieną, kurią automatiškai gaus visi pirmą kartą parašę puslapiui žinutę vartotojai, ir kitą, kurią gaus visi, parašę tuo metu, kai puslapio statusas bus „Away“. Tokiu būdu galėsime nebesijaudinti dėl pirmo kontakto su visais pirmą kartą parašiusiais, ir nebesigraužti, kad įjungus „Away“ vartotojai jaučiasi pamiršti – visada bus galima parašyti, pavyzdžiui, telefoną, kuriuo gali skambinti iškilus itin skubiam klausimui.

Puslapio „Gautųjų žinučių“ skilties atnaujinimai: 

Labai seniai lauktas atnaujinimas, turintis potencialo visiškai pakeisti prekės ženklų komunikaciją su savo klientais, perkeliant ją į Facebook’ą. Iki šiol klientų užklausos dažniausiai sulaukdavo prašymo toliau bendrauti el.paštu – ganėtinai primityvios Facebook žinučių funkcijos neleisdavo produktyviai susirašinėti, kategorizuoti klientų žinučių. Tuo tarpu šiuo atnaujinimu Facebook’as nori pakelti puslapių susirašinėjimą į aukštesnį lygį, priartindamas žinučių funkciją prie mini-CRM įrankio:

Nuo šiol prie kiekvieno susirašinėjimo matysite ir vartotojo, kuris jums rašo, profilio santrauką, ir galimybę priskirti jam pasirinktas žymas (pvz., „nusiskundimai“ arba „pastovus klientas“) ir netgi pasižymėti pastabas „Notes“ skiltyje – pavyzdžiui, užsakymo detales, iškilusių problemų istoriją arba pasiūlytų sprendimų motyvus. Šias žymas ir pastabas matys tik puslapio administratoriai, klientas jūsų pastabų apie jį nežinos. Tai bus ypač naudingas įrankis tiems puslapiams, kuriuos administruoja keli žmonės – iki šiol nebuvo vietos, kur, pavyzdžiui, matytume, ar mano kolega jau ruošia atsakymą į konkrečią žinutę, ar ši žinutė buvo perskaityta, bet atsakymo tikimasi iš manęs.

Puslapio komentarų stebėjimo skiltis: 

Viena iš labiausiai (bent jau mano) lauktų funkcijų, kurios labai reikia prekės ženklams, kurie sulaukia daug komentarų ir nenori jų praleisti – nauja „Activity“ skiltis, kuri bus matoma ir įprastinėje, ir mobilioje Facebook versijose. Čia puslapio administratoriai galės patogiai, vienoje vietoje, matyti visus puslapio gerbėjų po įrašais paliktus komentarus, juos kategorizuoti, pažymėti tuos, į kuriuos reikia atsakyti, matyti jų autorių trumpą informaciją ir t.t.:

Pagaliau puslapio administratoriams nebereikės peržiūrinėti visų puslapio įrašų ar bandyti nepraleisti pranešimų apie naujus komentarus, o juos gavus, stengtis pasižymėti naują darbą, kad nepamiršti į juos atsakyti. Atsakymas galės būti rašomas viešai arba siunčiamas vartotojui privačia žinute, atsakyti komentarai galės būti žymimi kaip „Done“, o tie, kuriems dar reikės skirti dėmesio – pažymimi, kad nepasimestų ir neužsimirštų.

Šie atnaujinimai dar nepasirodė visuose Facebook puslapiuose – kaip ir su daugeliu Facebook atnaujinimų, prireiks kelių mėnesių, kol juos pamatys viso pasaulio Faebook puslapių administratoriai. Tačiau tikiu, kad jiems atsiradus, puslapio administratorių darbas bus žymiai lengvesnis ir produktyvesnis.

Sėkmės naudojantis Facebook funkcijomis tam, kad dar produktyviau draugautumėte su savo klientais, o jei norite nepraleisti informacijos apie šviežiausius atnaujinimus ir efektyvesnės komunikacijos patarimų – nepamirškite paspausti „Follow“ po šiuo straipsniu. Iki!

 

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/naujos-facebook-funkcijos-dar-lengvesniam-bendravimui-su-prekes-zenklais