Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Naujos galimybės Facebook administratoriams

Jau kurį laiką „Events“ skiltis jūsų Facebook puslapyje yra gan stipriai atsinaujinusi. Kai kurie puslapiai anksčiau, kai kurie – vėliau, tačiau dabar jau, atrodo, visi turi naująsias galimybes, apie kurias trumpai – čia:

Atnaujintos Facebook Events reklamos.

Iki šiol, norint reklamuoti Facebook Event’ą, tekdavo pasitenkinti dešinėje pusėje rodomomis reklamėlėmis, kurios buvo žymiai prasčiau pastebimos ir labai neefektyvios. Atsinaujinus jų dizainui, situacija kiek pagerėjo, tačiau neturėdami galimybės rodyti Event’o reklamų Facebook Naujienų sraute ar mobilioje Facebook versijoje, administratoriai turėjo arba susitaikyti su prasta savo renginio sklaida, arba bandyti apeiti sistemą kurdami įrašus su nuotraukomis, nuorodą į renginį įterpiant įrašo tekste.

Tai nebuvo pats blogiausias variantas, tačiau turėjo daug minusų, kurių pagrindinis – nebuvo galima reklamos optimizuoti taip, kad ją matytų tik tie žmonės, kurie yra labiausiai „tikėtini“ renginio lankytojai. Photo Post reklamos optimizacija galima tik orientuojantis į Like’us ir kitą vartotojų įsitraukimą.

Tačiau dabar, pagaliau, tai keičiasi. Naujosios Facebook reklamos renginiams leidžia labai paprastai sukurti reklamą, kurios vizuale matysite renginio Cover’į (jo, deja, keisti negalima, taigi labai atidžiai sekite, kad vizuale nebūtų daugiau nei 20% tekstoir galėsite pridėti dar 90 simbolių teksto (jei teksto bus daugiau, mobilioje ar dešinėje pusėje rodomoje versijoje jis gali būti „apkarpytas“).

Taip atrodys naujosios Facebook Naujienų sraute rodomos renginių reklamos:

O taip – mobilioje Facebook versijoje ir dešinėje Naujienų srauto pusėje rodomos Facebook renginių reklamos:

Reklamas galima nesunkiai susikurti naudojantis Facebook Ads Manager’iu arba Power Editor įrankiu.

Facebook Events statistika

Kartu su naujomis reklamos galimybėmis, Facebook turėjo pristatyti ir įrankį, leidžiantį lengviau suvokti tų reklamų teikiamą naudą ir efektyvumą. Dėl to dabar visuose renginių puslapiuose, po jau matytu laukeliu, rodančiu, kiek žmonių pasižymėjo, kad eis/dar pagalvos/neis į jūsų renginį, puslapio ir renginio administratoriai matys naują laukelį, kuris rodys, kiek žmonių

  • matė nuorodą į jūsų Facebook renginį
  • apsilankė jūsų Facebook renginio puslapyje
  • pasižymėjo kaip dalyvaujantys/nedalyvaujantys/neapsisprendę

Tai Facebook administratoriams galbūt kiek sumažins entuziazmą kas kartą kviesti visus savo draugus ir pažįstamus attendinti – pamatę, kaip paprastai ir pigiai galima tą pačią žinutę paskleisti dešimtimis kartų didesnei auditorijai, kuriai šis renginys gali būti iš tikrųjų įdomus, tikiuosi, vis labiau gundysis pasirinkti nors ir ne visai nemokamą, bet civilizuotą, neerzinantį ir visiems žymiai naudingesnį reklamos būdą.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/naujos-galimybes-facebook-administratoriams