Ingrida StaškauskaitėIngrida Staškauskaitė
Atgal
O jeigu pakviestume savo Facebook puslapio fanus į svečius?

Daugelis marketingo specialistų laužo galvą, kaip paskatinti Facebook puslapio gerbėjų lojalumą? Dovanoti jiems dovanas? Galbūt, tačiau kai pastebi, jog konkursuose visą laiką dalyvauja tie patys „prizų medžiotojai“ arba žmonės su netikromis anketomis, imi mąstyti kitu kampu.

Ir pamąstėm – kodėl online bendravimo neperkėlus į offline?

Turbūt visi Facebook’e dirbantys prekės ženklų atstovai deklaruoja, kad nori bendrauti su savo gerbėjais. Bet ar esate girdėję, kad kas nors Lietuvoje iš tikrųjų būtų pakvietęs savo puslapio fanus į svečius?

Klientas: riešutų ir džiovintų vaisių rinkos lyderis „Arimex“ (Facebook puslapis Riešutai).

Kliento suformuotas tikslas: vartotojų lojalumo skatinimas ir artimesnio ryšio su fanais kūrimas.

Priemonės: gyvo (!) susitikimo gamykloje organizavimas. „Išrinktieji“ (arba „nusipelnusieji“) fanai turi galimybę sudalyvauti ekskursijoje po „Arimex“ patalpas bei susipažinti tiek su produkto paruošimo „nuo iki” procesu, tiek su įmonės darbuotojais.

Kaip viskas vyko: „gyvo susitikimo“ dalyvius atrinkome dviem būdais. Pirmiausiai norėjome pakviesti aktyviausius puslapio fanus, todėl mūsų statistikos įrankio pagalba nusižiūrėjome aktyviausius puslapio gerbėjus. Keletą šių žmonių atrinkome ir susisiekėme su jais asmeniškai. Antrasis būdas – ekskursijoje sudalyvauti kviečiantis įrašas Riešutų puslapyje.

Kad  išvengti „noriu, bet negaliu” atvejų ir ilgo planų derinimo, būtina iš karto paminėti svarbiausią informaciją – laiką ir vietą

Susitikimas: visi pasirinkti dalyviai atvyko (net ir tie, kurie gyvena už kelių šimtų kilometrų) ir ekskursija pasisekė puikiai. Fanai buvo supažindinti su gamybos procesu ir (sprendžiant iš jų komentarų) įsitikino, jog „Arimex“ – tai ne mažas ir apdulkėjęs sandėlis (kaip kažkada yra sakęs vienas į puslapį užklydęs nepažįstamasis), o didelės, tvarkingos ir aukščiausius standartus atitinkančios patalpos.

Be pažinties su gamybos procesu, surengėme fanams siurprizą – kiekvienas iš jų turėjo galimybę pasigaminti savo riešutų ir džiovintų vaisių mišinį, kuris vėliau gavo vardinę kūrėjo etiketę ir atsidūrė pas kiekvieną namuose.

Rezultatas: neįtikėtinos emocijos ir vieša euforija.

Visi puslapio fanai pamatė, kad „Riešutų“ puslapis nėra tik informacijos apie produkciją šaltinis, bet ir nuoširdus prekės ženklas, kuris iš tikrųjų nori bendrauti ir draugauti su savo gerbėjais.

Ekskursijoje dalyvavę žmonės puslapyje tapo dar aktyvesni ir ne tik įsitraukia į turinį jį like’indami, komentuodami ar skleisdami įrašus, bet ir nevengia pasidalinti su produktu susijusia informacija ant puslapio sienos.

Negana to, galime paspėlioti, kiek teigiamo turinio „iš lūpų į lūpas“ sukuria prekės ženklu patenkinti ir pamaloninti ištikimiausi gerbėjai. Todėl rekomendacijos ir teigiami atsiliepimai namiškiams ar aplinkiniams padeda informacijai pasklisti už feisbuko ribų.

Stipri bendruomenė ir kuo daugiau prekės ženklo „believer’ių“ – tikslas, kurio link judėjome, judame ir judėsime ateityje.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/o-jeigu-pakviestume-savo-facebook-puslapio-fanus-i-svecius