Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
“Tamsioji pusė”

Lauryno Pociaus tinklaraštyje radau įdomų straipsnelį apie „ePartizanus“. Su didele dalimi teiginių sutinku 100%, tačiau vienam norėčiau paprieštarauti:

„Veik socialiai, būk tikras e-partizanas, kuris iš pradžių mėnesį kalba apie tai kaip gerai yra sveikai gyventi ir miegoti, o tik po savaitės nuolatinio diskutavimo (kad ir pvz.: supermamoj) – pagaliau “randa tą stebuklingą čiužinį ant kurio galime sveikai miegoti”.  Kieno tas čiužinys? Aišku, kad jūsų firmos, tačiau tikras e-partizanas to niekada neatskleis, visada bus žmogus iš šalies. O juk patys suprantame, kad jeigu pardavėjas sako, kad prekė gera – reiškia meluoja, bet jeigu kaimynas Petras sako, kad prekė gera, reiškia prekė tikrai gera…“

Šiek tiek kitaip suprantu „socialumą“. Ar tikrai melavimas klientui ir apsimetinėjimas „patenkintu vartotoju“ – normalu ir taikytina praktikoje? Nesileidžiant į didelius moralės ir etikos klausimų nagrinėjimus, paprasčiausiai vertėtų susimąstyti – ar verta rizikuoti? Jeigu jūsų prekė tikrai yra geriausias kliento problemų sprendimas, o jūs, apsimesdamas patenkintu vartotoju, „spaminat“ forumus savo pasisakymais ir esate „demaskuojamas“, žala jūsų prekės ženklui gali būti nepataisoma. Vartotojai – ne avių banda, ir vieną kartą pajutę jūsų nenuoširdumą ir apsimetinėjimą, gali ilgai to neatleisti.

Tačiau iš esmės dalyvavimas forumuose ir/ar blog’uose vykstančiose diskusijose apie jūsų prekes  ar sritį – labai reikalingas dalykas (beje, puikus pagalbininkas ieškant, kur pradėti – „Google Alerts“ paslauga). Tik turinys ir metodai, mano manymu, turėtų būti skaidresni.

Pavyzdžiui, kodėl gi nepabandžius susisiekti su aktyviausiai diskusijose dalyvaujančiais/daugiausiai klausimų užduodančiais/“rimčiausiai“ prekę įsigyti ketinančiais vartotojos ie nepasiūlius jiems išbandyti prekę nemokamai, įsigyti ją su didesne nei įprasta nuolaida ar panašiai? Ir nieko nereikalauti mainais. Darant prielaidą , kad jie aktyviai reiškiasi forumuose, rašo blog’ą ar kitaip dalyvauja „internetiniame gyvenime“, jie ir neprašomi pasidalins savo įspūdžiais, kurie bus pozityvūs dėl parodyto jiems išskirtinio dėmesio ir, jei jūsų prekė tikrai gera – dėl jos kokybės ir tinkamumo jų poreikiams. Na, o jei jūsų prekė prasta – tada, bijau, nepadės nei „baltosios“, nei tuo labiau „juodosios“ technologijos…


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

3 responses to ““Tamsioji pusė””

  1. šaras sako:

    abu blog’ai geri, bet abu atstovauja skirtingoms rinkodaros srovėms, todėl naturalu, kad viename iš esminių momentų atsiranda gana ryški priešprieša. Jeigu pardavėjas drąsiai apsinuogintų – jis jau nebebūtų „patizanas“ :), todėl man „socialios“ idėjos yra priimtinesnės.

  2. […] įrašas – apie apgavystes Facebook’e. Jau rašiau savo nuomonę apie taip vadinamus “ePartizanus”, kurie apsimetinėja vartotojais forumuose, užduoda klausimus, į kuriuos patys ir atsako, rašo […]

  3. Nidas sako:

    manau, kad strategija „jie visi yra aviu banda“ yra trumparegiska ir… neidomi 🙂
    be abejo, reik turet siek tiek drasos ir pasiryzimo, kalbet atvirai, ne undercover.
    bet kas uztikrins, kad playing it safe yra geriausias zaidimas…?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/partizaninis-marketingas-tamsioji-puse