Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Pikti klientų komentarai Facebook’e (arba Trumpi Facebook patarimai #3)

Dauguma klientų, kurie kreipiasi į mane dėl patarimų apie reklamą ir bendravimą su klientais Facebook’e, dažniausiai turi vieną bendrą „baimę“ – neigiamus komentarus. Kai kuriuos jų būtent tai ir atgraso nuo aktyvesnės veiklos šiame socialiniame tinkle.

Deja, bet blogų komentarų – nesvarbu, pelnytų ar tiesiog blogos nuotaikos įtakotų – visada bus. Facebook’e jūs tiesiog turite galimybę daug greičiau į juos sureaguoti (arba ne), nei kiekvieną rytą „guglindami“ savo įmonės pavadinimą ir ieškodami klientų atsiliepimų forumuose, blog’uose ir t.t. Arba slėpdami galvą smėlyje ir apsimesdami, kad jei nematėt, tai nieko ir nebuvo.

Tačiau darykim prielaidą, kad jūs Facebook puslapį jau turitę. Ką daryti jame radus, pavyzdžiui, tokį komentarą:

Turite tris kelius:

1) Ištrinti jį ir tikėtis, kad spėjote tai padaryti, kol niekas nepamatė. Greičiausiai pamačiusių bus, ir jie labai garsiai apie tai praneš ir jums, ir, kas dar blogiau – savo draugams. Galų gale ir pats komentaro autorius „taip šito reikalo nepaliks“.

2) Nedaryti nieko. Facebook’o naujienų srautas labai greitai atsinaujina, todėl nauji jūsų pranešimai „nustums“ tokius komentarus žemyn, kas padarys juos žymiai mažiau pastebimus. Vėlgi, kaip ir pirmuoju atveju – žaidžiate su ugnimi.

3) Mandagiai ir draugiškai atsakyti, pasistengti išsiaiškinti, kokia problemos arba nepasitenkinimo priežastis ir paieškoti galimybės kontaktuoti su vartotoju tiesiogiai. Tokiu būdu suvaldysite situaciją, parodysite savo susirūpinimą klientui, kuris jei ir labai neapsidžiaugs jūsų parodytu dėmesiu, tai bent jau labiau nesupyks, ir gausite progą ramiai išsiaiškinti, kas sukėlė jo nepasitenkinimą.

Visada atsiras keli procentai žmonių, kuriems nepatiks jūsų produktas, kurie bus nepatenkinti jūsų paslaugų kokybe, kuriems tiesiog neįtiksite. To neįmanoma išvengti. O tiems, kuriems jūsų produktas įdomus ir vertas jų pinigų, ne taip svarbu, kad yra juo nepatenkintų – jiems svarbiau, kad jūsų klientų aptarnavimas susitvarko su iškilusiomis problemomis, kad į nusiskundimus (nesvarbu, logiški jie ar ne) reaguojama laiku, kad net ir nepatenkintus girdite ir darote išvadas.

Tai, kad šiais WEB2.0 laikais nebegalite valdyti visos apie jus viešumoje sklandančios informacijos – jau aišku.

Klausimas tik, kaip su ja „tvarkotės“ – ar nekuriat Facebook puslapio, nes ten gali atsirasti negerų komentarų, ar apsimetat, kad negirdit ir „nieko čia nebuvo“, ar priimat pagyrimus ir kritiką ir adekvačiai į juos reaguojate…


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

3 responses to “Pikti klientų komentarai Facebook’e (arba Trumpi Facebook patarimai #3)”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Aidis Dalikas. Aidis Dalikas said: Pikti klientų komentarai Facebook’e (arba Trumpi Facebook patarimai #3) | Socialus marketingas http://bit.ly/gONOx0 […]

  2. stevenukas sako:

    Blogai kad lietuviai yra iprate nekreipti demesio i kliejientu isreikstu nepasitenkinimus. Labai reitai sulauksi kada palikus prasta komentara kompanijos atstovybe su tavimi susisieks ir bandys kazka spresti,greiciau pasidins koki studenta dirbti uz minimuma kuris trins tuos komentarus ir viskas atrodys puikiai. As aplamai nematau jokio tikslo kazka daryti lietuvos rinkijo,nebent nusipirkti 10 domain vardu ir juos laikyti kol zmones prades kazka pirkti internetu.

  3. […] prisiminti, kad savo blogus įspūdžius klientai gali papasakoti ne tik Facebook’e, taigi, kaip ir su blogais Facebook komentarais – galit rinktis tik tarp “girdžiu” ir “negirdžiu”, o ne […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/pikti-klientu-komentarai-facebooke-arba-trumpi-facebook-patarimai-3