Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
Pinterest grįžta ir vilioja vyrus!

Grįžta, nes ilgą laiką apie šį socialinį tinklą neskelbėm naujienų, o dabar atėjo toks laikas, kai tų naujienų tiek daug, kad metas pakalbėti ir rimtai apsvarstyti ar tik ne laikas aktyvėti čia ir išjudinti Europos srities rodiklius.

Pradėkim nuo to, kad Pinterest 2014 metais demonstravo neįtikėtinus rezultatus. Tinklas augo:

Jis aplenkė visus kitus grandus, tiriant jau aktyvių vartotojų augimą. Gilesnė Pinterest statistika rodo, kad moterys vis dar dominuoja ir net 42% interneto vartotojų moterų naudojasi tinklu. Vyrų interneto vartotojų skaičius čia siekia 13%. Verta pastebėti tai, kad 2013 metais vyrai, kurie naršo internetuose ir naudojasi socialiniais tinklais, sudarė tik 8%.

Kalbant apie konkrečius, tik Pinterest, vartotojus – rezultatai keičiasi dar greičiau – jei prieš porą metų moterys sudarė apie 90% socialinio tinklo visumos, dabar jos turi apie 55-60% dalies. Taip – moterys vis dar dominuoja, bet vyrai nebepralenkia Pinterest ir vis dažniau pradeda juo naudotis.

Tai, be abejo, pastebėjo pats Pinterest. Kadangi tinklas jau kuris laikas orientuojasi ne tik į paprastą, bet ir į verslo klientą (apie tai rašėm dar 2012 metais). Ir jau šiemet pristatė naujieną – patogesnę paieškos sistemą skirtingoms lytims!

Čia atsiranda įrašo pavadinime paminėtos vilionės vyrams, o taip pat naudos vyriškiems prekės ženklams. Juk akivaizdu, kad socialinis tinklapis stengiasi privilioti didžiuosius prekės ženklus, kuriems įdomios ne tik moterys.

Kas dabar pasikeitė – atsinaujino paieškos sistema, kuri leidžia personalizuoti jos rezultatus pagal tai, kokias sritis ir produktus jūs mėgstat. Lyg vestumėt hashtag’us. Kas svarbiausia, tai siejasi su visada naudota sistema atsižvelgti į patikusius PIN’us. O kartu atsižvelgiama į jūsų lytį.

Kaip visa tai pasikeitė – nieko ypatingo ir nieko daug – tiesiog, jei užsiregistravę pasirinkot, kad esat moteris, Pinterest sprendžia, kad jums reikia rodyti moteriškus dalykėlius, jei vyras – vyriškus. 

Nesijaudinkit, tai nereiškia, kad dabar nebematysim to, ką mato vyrai, ar vyrai nebematys to, ką mato moterys. Pavyzdys žemiau, įvedžiau paieškos žodį shoes – tai ir gavau labai moteriškų batų pavyzdžių.

Pridėjau žodį man – gavau tamsesnę tolimesnės paieškos pasiūlymų juostą ir tai, kas yra labai vyriška:

Pagaliau vyrai nebepasimes tarp įvairių manikiūrų, aukštakulnių ir rūbų derinukų. Panašiai kalba ir pats Pinterest’as atskleisdamas, kad jie daugiausiai domisi technologijomis, kelionėm, sodininkyste, receptais, dizainu, prabangiais automobiliais ir taturuotėmis, bet būdavo sunku atskirti skirtingų lyčių turinį.

Pinterset priduria, kad dabar bus paprasčiau ieškoti dovanų vienas kitam. Bet čia vėl grįžtam į tą verslo pusę – svarbiausia, kad verslas norėtų išnaudoti Pinterest ir gražiai integruoti savo PIN’us į visą srautą.

Taigi, matom, kad tiesiamas gražus kelias į visišką PERSONALIZACIJĄ, kurios paskutiniu metu ieško vis daugiau vartotojų. Tas kelias ilgas, algoritmai sunkūs, bet mes tikimės viskas Pinterest’ui pavyks. Kol kas – džiaugiamės teisingais atnaujinimais, kurie padės prekės ženklams lengviau pasiekti savo tikslinę auditoriją dar viename socialiniame tikle.

O jūs – ar aktyviai naudojat šį socialinį tinklą? Kaip sekasi? 🙂


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

3 responses to “Pinterest grįžta ir vilioja vyrus!”

  1. Egle sako:

    Sveiki,
    Stai pries keleta dienu pradejau i Pinterest deti savo el.parduotuves gaminius 🙂 (ji nesenai atsidariusi, tad tikiuosi nors kazkiek demesio-tuo tikslu ir prisijungiau prie Pinterest) Ispudis kol kas toks – esu laselis vandenyne 🙂
    Bet, manau, kad reikia viskam laiko. Profesionaliai ar bent jau kazkiek protingai isnaudoti Pinterest irgi reikia…laiko. Visgi demesys ten, kaip supratau, matuojamas ir pinigais, ypac verslo puslapiams. Arba – reikia sugalvoti itin idomu stendu turini, kad pritraukti sekeju…
    O siaip naudotis Pinterest yra labai smagu. PAti paveiksleliu prisegimo/persegimo sistema patogi ir itraukianti.

    • Simona Vilkaitė sako:

      Dažnam Lietuvoje susidaro toks įspūdis, bet, teisingai pastebit, viskam reikia laiko, o ir turinio prasme reikia strategijos. Linkim sėkmės!

  2. […] Ar naudojatės “Pinterest” socialiniu tinklu? Hm, o gal verta? Pinterest grįžta ir vilioja vyrus! […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/pinterest-grizta-ir-vilioja-vyrus-pinterest-sugrizimas