KatiaKatia
Atgal
Pinterest: kam ir kodėl naudinga rodyti paveikslėlius?

Socialinių tinklų srautas labai lengvai įtraukia: vartotojams jis garantuoja smagų laisvo (arba darbo) laiko praleidimo būdą, prekės ženklams ir  viešiesiems asmenims – galimybę pasirodyti, susipažinti bei susidraugauti su savo sekėjais, o marketingistams – neribotas galimybes bei duoną kasdienę. Tačiau yra vienas niuansas:  kad ir koks nuostabus tas srautas bebūtų, jame lengva paskęsti bei pamiršti, kuo skiriasi vienas socialinis tinklas nuo kito ir kam iš tikrųjų jis yra skirtas.

Apie Pinterest veikimo principą bei pagrindinius faktus jau buvo rašyta čia, todėl šį kartą verta gilintis labiau į tai, kuo jis yra ypatingas, kokio tipo įmonės bei prekės ženklai negali sau leisti gyventi  be jo bei kokia yra gražių paveikslėlių auditorija. Būtent paveikslėlis ir yra šio socialinio tinklo varomoji jėga ir esmė. Teko girdėti nuomonę, kad Pinterest yra „Facebook, tik be žodžių pertekliaus bei verkšlenimo“, dėl to jis tampa ypatingai patrauklus ir nesukelia vartotojams neigiamų emocijų. Taigi: kas, kada ir kodėl turėtų kalbėti – rodyti paveikslėlius – Pinterest’e?

Verta prisiminti, kad nors idėjos autoriai yra vyrai, jos tikros kūrėjos – vystytojos yra  moterys, aktyviai pradėjusios naudoti šią lentų (board‘ų) sistemą pačioje pradžioje. Kaip pavyzdį galima pateikti vieno iš Pinterest kūrėjo Beno Silbermanno mamą Jane Wang. Šiuo metu jos Pinterest profilis turi daugiausiai sekėjų pasaulyje.

Ir tokių moterų, išprotėjusių dėl gražių vaizdų pasaulyje ( ir Lietuvoje!) yra ne viena ir ne dvi. Deja, ko nori moterys, kaip žinoma, suvokti yra nelengva. Aišku, sekančios išvados gali pasirodyti per daug bendros, tačiau negalime ignoruoti fakto, kad beveik visas moteris daugiau ar mažiau žavi: maistas, mada, sporto bei gražios figūros paslaptys, grožis apskritai, dekoravimas bei rankdarbiai, vaikai, gyvūnėliai  ir kelionės.  Taigi, įmonės, kurių veikla vienaip ar kitaip yra susijusi su šiomis moterų silpnybėmis, turėtų rimtai pagalvoti, kodėl jos vis dar neturi Pinterest paskyros arba kaip ją galima būtų išnaudoti dar geriau.

Moterys naudoja Pinterest, ieškodamos įkvėpimo ir grožio, todėl galima teigti, kad jūsų verslo paskyros sekmės 100% priklauso nuo turinio patrauklumo. Ir nors grožis ir įkvėpimas gali skambėti per daug išplaukusiai, meniškai ir jums net gali kilti įtarimas, kad jokios realiai apčiuopiamos materialios naudos iš Pinterest‘o neišgausi, pasak BloomReach specialistų, Pinterest naudojantys žmonės yra labiau linkę pirkti negu „Facebook“ vartotojai, kurie socialinį tinklą naudoja bendravimui su draugais ir prekės ženklais, negu, tarkime, suknelės ar batų paieškoms, kas board‘ų ir pin‘ų pasaulyje atrodo visai normalu.

Iškyla klausimas: kodėl Lietuvoje turime tiek mažai elektroninių parduotuvių ir mados prekinių ženklų, kurie išnaudoja šį įrankį? Jo panaudojimas galėtų tapti puikiu ir logišku (!)  elektroninės prekybos tęsiniu, kuris padėtų generuoti srautą į tinklalapį (nuorodų pagalba) bei pademonstruoti prekių asortimentą (naudojant tik nuotraukas). Kaip rodo didžiausių elektroninių parduotuvių, dirbančių mados sferoje, patirtis, net nebūtina, kad visas turinys būtų tiesiogiai susijęs su asortimentu (pvz. http://pinterest.com/asos/).

Temos, susilaukiančios daugiausiai dėmesio ir repin mygtuko paspaudimų yra mados tendencijos, gatvės stilius, tinklaraštininkų inspiraciniai vaizdai. Todėl prieš pradedant komunikaciją vaizdais labai svarbu suprasti, kad ieškodami įkvėpimo, jūsų klientai/sekėjai/vartotojai mažiausiai nori surasti sausą komercinį/kataloginį vaizdą. Galbūt jiems būtų įdomiau matyti daiktų iš asortimento priešistorę? Pavyzdžiui, mados namai „Elizabeth Arden“ dalinasi su savo sekėjais įkvepiančių raštų, turėjusių įtakos jų kolekcijoms, nuotraukomis.

Taip pat verta parodyti ir daikto šiandieną: kas jį turi? Kokioj aplinkoje gyvena tas žmogus ir jo daiktai, kuriuos jis gavo iš JŪSŲ? Štai pavyzdžiui ispanų prekinis ženklas „Mango“ bendradarbiauja su mados tinklaraštininkais. Šio bendradarbiavimo dėka jų Pinterest paskyroje atsiranda lenta „MANGO AND BLOGGERS“ , kur parodomas drabužių gyvenimas po kelionės iš parduotuvės pas savo laimingąją savininkę.

Apibendrinant visus pamąstymus, norėtųsi pabrėžti, kad atsakymų į klausimą „KODĖL verta turėti Pinterest ?“ yra begalybė, tačiau universaliausius, tinkančius visiems prekės ženklams galite pamatyti čia:

Na , o geriausias būdas sužinoti atsakymą – išbandyti Pinterest’ą bei jį atrasti, atsižvelgus į prekės ženklo specifiką ir unikalumą. Juk už gero prekės ženklo visada slypi IDĖJA. Rodykite ją!


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Pinterest: kam ir kodėl naudinga rodyti paveikslėlius?”

  1. Jurgita sako:

    Lietuvoje mažai kas žino Pinterest, nes Lietuvoje pirmiau išpopuliarėjo jo klonas loveit.lt (bet jis labiau skirtas vestuvėms). Iš pradžių bijojau prisijungti prie dar vieno socialinio tinklapio, nes visi tik aplinkui sakė kiek daug laiko Pinterest atima. Bet reikia teisingai jį susitvarkyti ir per dieną man užtenka 10 min jame pabūti.
    Esu fotografė, pati aš jį naudoju, labai jis man patinka. Jame ieškau idėjų pin’inu savo darbus. Aš galiu su savo būsima kliente pasidaryti slaptą board į kurį abi galim pin’inti mum patinkančias idėjas dėl fotosesijų, vestuvių ir pan.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/pinterest-kam-ir-kodel-naudinga-rodyti-paveikslelius