Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Puikios reklamos, kurioms tiesiog neliko vietos

Šią savaitę viso pasaulio reklamos specialistai alsuoja „Kanų liūtų“ ritmu. Iš viso komisijos vertino per 37,5 tūkstančio reklamų, iš kurių tik vienetai pelnė auksinius liūtus arba Grand Prix apdovanojimus bei sulaukė pakankamo aplinkinių dėmesio.

Vis dėlto yra nemažai įdomių sprendimų, apie kuriuos pasaulis arba iš viso nekalba, arba kalba labai mažai. Todėl jaučiu pareigą papasakoti apie tas reklamines kampanijas, kurios man patiko ir kurioms tikrai vertėtų paskirti kelias minutes savo brangaus laiko.

Akys žiūri TIK į Samsung S4

Smagus ir įtraukiantis Samsung S4 pristatymas Vokietijoje. Nori laimėti telefoną – reikia viso labo 60 minučių į jį žiūrėti ir nenukreipti savo žvilgsnio, nepriklausomai nuo jokių aplinkybių. O Samsungas pasirūpino, kad aplinkybių būtų.

Pliki animaciniai herojai

Labai graži reklaminė kampanija, kuri rūpinasi vėžiu sergančiais vaikais. Siekiant padidinti jų komforto pojūtį, tradiciniuose vaikiškuose filmukuose pasirodantys personažai yra pliki.

Noriu palaidoti Bentley

Vyrukas Brazilijoje pranešė, kad norėtų būti palaidotas kartu su savo brangiausiu daiktu – Bentley automobiliu. Sutartą dieną jis iškasė duobę šalia savo namo ir pradėjo leisti į žemę prabangų automobilį. Sulaukęs milžiniško žiniasklaidos dėmesio, vyriškas pakvietė žurnalistus į namus ir papasakojo savo tikrąjį motyvą.

Dallas Gas Station

Televizijos serialas „Dallas“ sukūrė neegzistuojančią įmonę bei padarė tai, kas pavyksta gana retai – fiziškai perkėlė išgalvotą scenarijų į realybę mieste. Tai prikaustė visų dėmesį ir pasiekė rekordinį premjeros peržiūrų skaičių. Kaip jiems tai pavyko?

Dill – the restaurant

Yra prekybos tinklų, kurių įvaizdis yra gerokai nukentėjęs. Kaip juos reabilituoti ir kaip perduoti žmonėms kitokią žinutę?

Pasistenk dėl Danijos

Danija suprato, kad reikia skatinti poras susilaukti vaikų. Ir pastebėjo, jog daug dažniau poros pradeda „gaminti“ vaikus atostogų (išvykų) metu. Kokią kampaniją pasirinko Danija, siekdama didinti gimstamumą?

Uragano vardas

Iš pradžių nelabai supratau link ko veda reklamos kūrėjai, tačiau kai išgirdau pirmąjį siūlymą, buvo tarsi juokas pro ašaras – pakankamai liūdna tema, tačiau smagus siūlymas.

Pay per laugh

Pirmiausiai, siūlau žiūrėti nuo 35 sek., nes prieš tai nieko gero nesako. Veiksmas vyksta kino teatre. Jeigu komedija neprivertė tavęs nusišypsoti, už filmą mokėti nereikės. Viskas atrodo labai paprasta, tiesa? Kaip manote, filmus rodė nuostolingai?

Ryžių laukas

Viena iš genialiausių praėjusių metų reklamų. Originalus sprendimas, puikus išpildytas, interaktyvumas ir fantastiški rezultatai!

Išmani žmonių eilė

Ši reklama verta vietos čia vien dėl to, jog sukūrė nusistovėjusią tvarką keičiančią naujovę. Prieš paleidžiant į pardavimus produktą, buvo sukurta virtuali, išmani žmonių eilė, kuri nori pirmoji įsigyti produktą. Kuo daugiau tam tikrų veiksmų padarė eilėje stovintis žmogus, tuo daugiau žmonių jis virtualiai aplenks ir priartės prie eilės pradžios. O tikslas – pasiekti eilės pradžią ir turėti galimybę pirmam įsigyti produktą.

Dove: Beauty patch

Dove išlieka grožio reklamų lyderiu. Praėjusiais metais jų sukurta kampanija „You are more beautiful than you think“ šlavė vieną apdovanojimą po kito ir buvo viena iš ryškiausių Kanų liūtų kampanijų. Šiais metais Dove keičia kampą ir pasiūlė moterims specialistus „grožio“ pleistrus, kuriuos išbandė pirmosios savanorės.

Know your English banners

Labai paprastas, bet nepaprastai svarbus projektas visiems, kas šiek tiek skundžiasi savo anglų kalbos žiniomis. Kaip pagilinti žinias išmaniuoju būdu?

Westjet Kalėdiniai stebuklai

Ši kampanija tapo virusine visiškai atsitiktinai, tačiau dabar ji jau yra pasiekusi 36 mln. peržiūrų ribą. Nuoširdi idėja, nepriekaištingas įgyvendinimas, puikios žmonių emocijos.

#EsuranceSave30

“Esurance” džiaugiasi, kad nesireklamavo per “Super Bowl” varžybas ir sutaupė daug pinigų, kuriuos dabar nori padovanoti savo klientams. Vienintelis dalykas, ką reikia daryti – kurti turinį ir naudoti jų hashtag’ą.

Tikras bendravimas su Facebook draugais

Man patiko pati idėja. Nescafé geriantis Arnaudas lanko visus savo Facebook draugus ir siūlo jiems išgerti kavos puodelį kartu. Per du mėnesius pagrindinis herojus sukūrė dviejų valandų trukmės dokumentinį filmą, kurį pamatė per 8 milijonus žmonių. Kažin kiek laiko man užtruktų aplankyti visus Facebook draugus!

Sekso scenos televizijoje

HBO atkreipia dėmesį į vaikų ir tėvų problematiką. Anot reklamų, nelabai smagu stebėti sekso scenas televizijoje, kai šalia sėdi tėvai. Visa serija reklamų, kurios pagrindžia šį teiginį ir pasiūlo sprendimą, kaip reikėtų išspręsti situaciją.

If we made it

Ir pabaigai, pakankamai linksma vieno alaus prekės ženklo reklaminė kampanija, kurioje yra svarstoma, kas būtų, jeigu būtų. Žiūrisi labai lengvai, o idėja tikrai labai paprasta.

* Kelios iš šiame bloge pristatomų reklamų vis dėlto laimėjo auksinius apdovanojimus, tačiau šis blogo įrašas buvo rašomas žvelgiant į bronzinius ar sidabrinius liūtų laimėtojus. Kadangi reklamos dažnai nominuojamos keliose kategorijose, natūralu, kad tokia situacija yra įmanoma.

* * * * *

Geros reklamos? Buvo įdomu? 🙂 Tuomet follow’inkite ir share’inkite – juk įdomu yra ne tik jums!

Taip pat galite pasižiūrėti pirmąjį ir antrąjį blogo įrašus apie geriausias šių metų reklamines kampanijas.

Linkėjimai iš Kanų 🙂


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/reklamos-kurioms-tiesiog-neliko-vietos