Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Smartfonai ir Facebook naudojimas

Facebook balandžio 4 dieną pristatys kažką naujo savo mobiliems vartotojams – savo „naujuosius namus Android“. O kol spėliojam, kas tai bus – trumpa statistika apie išmaniųjų telefonų ir Facebook naudojimą. Šįkart ne Lietuvoje, bet jeigu mūsų vartotojai (Lietuvoje Facebook’ą savo išmaniuoju čekina apie 150.000 Android vartotojų ir netoli 50.000 iOS naudotojų) nėra kažkokie super išskirtiniai, šie duomenys turėtų būti labai panašūs ir čia.

Taigi, keli skaičiai:

79% išmaniųjų telefonų savininkų patikrina savo telefonus per 15 minučių nuo atsibudimo.

62% nelaukia ir tiek – griebia telefonus vos atsikėlę.

18-24 metų grupėje šie skaičiai dar didesni – atitinkamai 89% ir 74%

70% išmaniukų savininkų tikrina Facebook’ą savo telefone, pusė jų daro tai kasdien

Dažniausiai Facebook’as telefone tikrinamas vakarais, tačiau per dieną jam tenka taip pat labai daug dėmesio – vidutinis išmaniojo savininkas FB tikrina 13,8 karto per dieną, kaskart tam skirdamas 2 minutes 22 sekundes… Taigi, vidutiniškai pusvalandį per dieną.

46% vartotojų Facebook’ą savo telefone pasitikrina apsipirkdami

48% – lankydamiesi sporto klube

47% – gamindami valgį.

Pusė Facebook’ui telefone skiriamo laiko „sunaudojama“ naujienų sraute, kita pusė – rašant žinutes draugams ir atnaujinant savo statusą. 

Lietuvoje situacija labai stipriai nesiskiria. O iš patirties dirbant su Facebook reklamėlėmis, rodomomis tik mobiliam newsfeed’e darome išvadą, kad ši dar labai neišnaudota reklamos rūšis – viena efektyviausių, kai kalba eina apie daug dėmesio nereikalaujančius veiksmus (kaip, pvz., Patinka paspaudimas). Kai kuriais atvejais CTR (o kartu ir AR – action rate) viršija savo tradicinio NewsFeed atitikmens rezultatus netgi keliais kartais. Taigi, jei planuojate rimčiau užsiimti reklama ir komunikacija Facebook’e – laikas susimąstyti ne tik apie tuos kompiuterius, kurie stovi ant mūsų stalų.

(šaltinis – mashable.com)


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/smartfonai-ir-facebook-naudojimas