Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Socialinė medija – neveiksminga?

Šiandien marketer.lt radau labai gerą straipsnelį – Socialinė media nepasiteisina. Jame – JAV emarketer.com atliktos apklausos rezultatai, kurie rodo, kad 63% respondentų vertina socialinę mediją kaip neveiksmingą marketinginę priemonę:

Tai man priminė dar dirbant „ADVISION“ reklamos agentūroje rašytą pastebėjimą apie kitą, MarketingSherpa.com šių metų balandžio mėnesį atliktą tyrimą, kurio metu 58% apklaustų rinkodaros srityje dirbančių žmonių, niekada neturėjusių nieko bendra su “social media” marketingu, teigė savo žinias esant pakankamomis ar net labai geromis.

Tuo metu MarketingSherpa kėlė hipotezę, kad kai kuriose įmonėse „atsakingu už social media“ turbūt paskiriamas pirmasis Facebook’o ar LinkedIn’o profilį susikūręs darbuotojas, preziumuojant, kad jei jau kokius metus laiko jis ten „sėdi“, tai „turbūt ir labai gerai viską apie social-media marketingą išmano“.

Nežinau, kodėl, bet matant šiandieninės apklausos rezultatus man peršasi viena nuomonė: visi tie „social-media ekspertai“, pusmetį pabandę pažaisti su Facebook’ais, Twitter’iais ir kitais „žaislais“ ir pasiekę visišką NULĮ, nusprendė, kad problema tikrai ne tame, kad jie darė viską be strategijos, be ilgalaikio plano ir neteisingai pasirinkę taktiką, o paprasčiausiai – „socialinė media NEVEIKIA“…

Aišku, kategoriška taip teigti, tačiau matydamas tokius panašius skaičius ir stebėdamas mūsų marketingistų panišką Facebook accountų savo įmonėms kūrimą, kažkodėl manau, kad bent dalis jų „persidengia“…

POST SCRIPTUM:

Naujausias socialinių tinklų panaudojimo įmonės marketinge pavyzdys:

Deja, daugiau informacijos apie šią įmonę, prieš sutikdamas su ja „draugauti“ ir (!!!) suteikdamas jai prieigą prie savo asmeninių duomenų, nuotraukų ir t.t., nepasinaudojęs papildomomis paieškos priemonėmis negaliu gauti. Tokie jau tie Facebook’o privatumo nustatymai.

Atleiskite, bet žmogus, atsakingas už panašių profilių savo įmonei kūrimą ir „lindimą draugauti“, po pusės metų taip pat sakys, kad „socialinė media neveikia“ o „Facebook’as išvis nesąmonė, mados reikalas ir paauglių žaidimai“…


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

7 responses to “Socialinė medija – neveiksminga?”

  1. giedrius sako:

    Šiaip dalis problemų yra todėl, kad nėra jokios analizės ar tas arba tas socialus tinklas tau tinka. Eiliniai forumai kartais yra daug veiksmingesni už facebook (vienose nišose). Kitose – žinoma FB, arba twitteris. Jei socialų marketingą visi supras kaip FB ir twitteri, bus blogai 🙂
    Kalbant apie Omnidatum, ko noreti iš skubančių žmonių.

  2. Visisškai sutinku.
    Vieniems gal ir blog’o užtektų, o kitiems gal net išvis neapsimoka kol kas „lįst“. Bet žmonės prisiskaito straipsnių kaip dabar reikia socializuotis, nes tai labai pigu, ir nusprendžia, kad reik bandyt. Tada liepia praktikantui arba šiaip jauniausiam darbuotojui, kuris moka puikiai „feisbukint“ ir t.t., pakurt profilius ir…laukia. O po poros mėnesių nusprendžia, kad čia visiška nesąmonė:))

  3. Dainius sako:

    Aidi, labai aktualią temą paklibinai. Mėginu aš ir blogginti ir twitterinti ir feisbukinti. Mėgėjiškai. Jei užsiimi tokiais dalykais – būtų įdomu išgirsti įvertinimą, mintis, pamokymus, kaip tai „teisingiau“ daryti ir gudriau integruoti. Aišku, suprantu, kad yra skirtinga info, kuri kainuoja „du alaus“ ir kita jau „XX pinigų“ 🙂
    Ačiū.

  4. Donatas sako:

    Iškelta mintis tikrai įdomi, intriguojanti ir gal net aktuali. Aš manau, kad didžioji dalis socialinio marketingo specialistu ir prijaučiančiu tai sričiai visuose pakampiuose, bloguose, forumuose ir visur kiša straipsnius kaip tai veiksminga be jokiu argumentu ir pavyzdžiu. Kol kas dar neteko skaityti ar pamatyti argumentuoto straipsnio, kad ir su vienu sekmingo socialinio marketingo pavyzdziu (gal del to kad nesu aktyvus skaitytojas 😀 ). Visur tik minimi tie patys elementai (FB TW, BLOG ir t.t.) ir teigiama kad juos reikia naudoti, o kaip – deja nepasakoma. Manau šitas milžiniškas banaliu straipsniu kiekis ir duoda toki rezultata. Paskaitai ir puoli kažka daryt… pataisykit jei klystu.

    • Na, neišsiplečiant – apie FB ir kitų social media priemonių pritaikymą tam tikroms verslo sritims šiokių tokių patarimų gali rasti šio tinklaraščio straipsniuose – buvusiuose ir dar būsimuose:) Konkrečių patarimų, „žingsnis-po-žingsnio“ instrukcijų ir t.t.
      Didžiausia problema tame, kad visi laukia kažkokios „panacėjos“, padėsiančios visiems ir visur, kai tuo tarpu realybė – kiekvienas atvejis yra unikalus ir universalaus sprendimo nėra. Reikia analizuoti konkrečią įmonę, jos strategiją, poziciją vartotojų atžvilgiu ir t.t., ir tik tada gali pasakyti, kokia kryptimi geriausia būtų dirbti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/socialine-medija-neveiksminga