Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kodėl svarbu bendrauti su klientais?

…Nes tarp jų gali būti tokių žmonių, kaip šio „22 squared“ video herojus. Tokių „prekinio ženklo advokatų“, kurie nemokamai (!) dalinasi savo patirtimi su kitais vartotojais, giria jūsų prekę, pataria tarp analogiškų produktų besirenkantiems draugams ir taip toliau…


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

2 responses to “Kodėl svarbu bendrauti su klientais?”

  1. Justas sako:

    Mielieji, jusu blogo RSS neveikia – susitvarkykit – prenumeruosiu ir skaitysiu:)

  2. admin sako:

    Malonu, Justai, jog domiesi 🙂 tikrinom – RSS subscribe veikia kuo puikiausiai. Sukonkretink, kas konkreciai neveikia – gal praleidom kazka.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/socialus-marketingas-rysiai-su-klientais