Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Su kokių tipų Facebook specialistais mes bendraujame?

Sparčiai populiarėjant socialiniams tinklams, marketingo specialistai supranta, kad atėjo laikas ir jų atstovaujamiems prekės ženklams aktyviai įžengti į internetinės komunikacijos erdvę. Vieni nusprendžia viską pasidaryti patys, kiti – ieškosi pagalbos. Kadangi mums kiekvieną dieną tenka bendrauti su įvairiausiais marketingistais, išskyrėme trijų esminių kategorijų žmones.

Nieko nežino, todėl labai pasitiki

Rečiausiai pasitaikanti klientų kategorija, kuri apie Facebook’ą girdėjo tik tiek, kad jis yra. Savaime suprantama, kad su šios kategorijos klientais bendrauti būna paprasčiausia (jokiais būdais nesakau, kad juos galima apgaudinėti, tačiau jie yra linkę pasitikėti tavo, kaip specialisto, kompetencija). Žmonės ateina konsultacijos, prašo pagalbos ir supranta, kad socialūs tinklai nėra jų stiprioji pusė. O kadangi jau visi yra Facebook’e, tai ir jiems reikia ten būti (pavyzdžiui, neseniai gavome užklausą iš įmonės, kuri dirba pasienyje ir išmuitina prekes).

Girdėjo, kad varpai skambėjo, bet kurioje pusėje?..

Šie žmonės jau žino, ką reiškia Facebook’as ir kaip juo naudotis. Jie patys aktyviai naudojasi daugeliu Facebook’o paslaugų ir gautą konsultaciją ar pasiūlymą persvarsto per savo supratimo prizmę. Jie linkę skaityti mokslinius straipsnius, marketingo specialistų blog’us, ieškoti pasaulinių pavyzdžių. Jie domisi naujausiomis Facebook tendencijomis, seka Marko Zuckerbergo profilį ir žino, kada įvyks eilinis atsinaujinimas. Šios kategorijos žmonių yra gana daug ir su ja labai smagu ir įdomu dirbti, nes jie vertina kūrybingas idėjas, ieško inovatyvių, sudėtingesnių sprendimų bei yra linkę rizikuoti.

Nieko nesupranta, bet yra įsitikinę, kad viską žino

Pati sudėtingiausia kategorija klientų, kurie tiki, jog visos klasikinės marketingo teoremos lygiai taip pat veikia ir Facebook’e. Šie žmonės šventai įsitikinę, jog Facebook’e sėdi vaikai, kurie nieko niekada neperka ir nedaro. Šios kategorijos marketingistai priima Facebook’ą, kaip aparatą, kuris surenka fanus, o kokybę matuojama paprasčiausiu principu: „kuo daugiau fanų, tuo geresnis rezultatas“. Be to, ypatingą prasmę jie suteikia paspaudimams ir jeigu jų nėra – kampanija laikoma nenusisekusia. Su šiais marketingo specialistais yra labai sudėtinga, nes pirmiausiai juos reikia įtikinti, kad mūsų siūloma paslauga turi prasmę, vertę ir kad ji padės pasiekti tikslus. Tada reikia įtikinti, kad Facebook’as – puiki platforma. Trečias žingsnis – išsiaiškinti kampanijos efektyvumo matavimo vienetus (nes „daugiau fanų = sėkminga kampanija“ – tai nėra visiška tiesa).

Kaip mes elgiamės su šių kategorijų žmonėmis?

Mes visiems ir visada siūlome tai, kuo patys tikime. Net jeigu klientas nieko nesupranta, mes nesiruošiame jo durninti. Kartais klientai turi savo minčių ir vizijų, kurias mes išklausome, bet jeigu su idėjomis nesutinkame, prieštaraujame. Mes nesistengiame tiesiog įsisavinti klientų pinigų, nes mums tai neteikia vidinio pasitenkinimo. Mes norime ilgalaikio ir betarpiško nuoširdaus bendravimo su kiekvienu klientu, kurį priimame į savo socialiai komunikuojančią šeimą.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/su-kokiu-tipu-facebook-specialistais-mes-bendraujame