Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Timeline – naujas Facebook puslapių dizainas ir funkcijos

Jeigu paskutinį mėnesį praleidot ne visiškam atsiskyrime kur nors Labanoro girioje, greičiausiai girdėjot, kad jau po kelių dienų – kovo 30 dieną –  visų Facebook puslapių išvaizda kardinaliai keisis. Iki šiol buvęs dizainas keičiamas į vizualiai žymiai gražesnį Timeline. Galbūt kam nors tai kelia susierzinimą, tačiau, kaip ir visų anksčiau buvusių Facebook profilių ir puslapių pakeitimų atveju – mūsų burbėjimas nieko nepakeis. Laikas pasirūpinti, kad naujovės neužkluptų mūsų nepasiruošusių, o tiems, kas jau suskubo pakeisti savo puslapio išvaizdą (tai galima padaryti ir nelaukiant kovo 30-osios) – sužinoti, kas ir kaip pasikeitė, kas dar pasikeis, ir kaip tuos pasikeitimus geriausiai išnaudoti. Taigi, pagrindinės naujosios Facebook puslapių funkcijos „žingsnis po žingsio“:

Facebook timeline pasikeitimai. Paspauskite didesniam vaizdui

Cover photo (viršelis)

ATNAUJINTA 2013.03.21. – Naujos Facebook taisyklės Cover nuotraukoms leidžia daug daugiau. (sekcija 3 B). Nuo šiol Cover nuotraukoje negalėsite tik rašyti eilėraščių – tekstas privalo neužimti daugiau nei 20% nuotraukos ploto.

 

Labiausiai matomas, visiškai naujas Facebook puslapių elementas. Tai – tarsi didelis baneris jūsų puslapio viršuje, kuriame turite galimybę efektingai sugundyti naujus vartotojus tapti jūsų draugais. Šiame baneryje galite vaizduoti ką tik norite, išskyrus:

  • Kainų pasiūlymus. ”40% nuolaida”, “AKCIJA, vištų šlaunelės – tik 5,99” – visa tai vaizduoti savo puslapio viršelio nuotraukoje Facebook’as draudžia.
  • Kontaktinę informaciją, darbo laiką ir kitus panašius dalykus. Jiems čia – ne vieta. Po viršelio nuotrauka yra puikiai tam pritaikyta info zona.
  • Kvietimus prisijungti prie jūsų Facebook puslapio. Rodyklėlės, rodančios į „patinka“ mygtuką arba skirtukų ikonas, pasiūlymai „palaikinti mūsų puslapį“, pakviesti draugus ar dalyvauti konkursuose taip pat užtrauks jums Facebook dievų rūstybę.
  • Ir, aišku, bet kokią medžiagą, pažeidžiančią intelektinę kieno nors nuosavybę ar galinčią suklaidinti vartotojus. Žodžiu, Coca Colos logotipo dėti nereikėtų.
Naujojo jūsų puslapio viršelio išmatavimai – 850 x 315 pikselių.

Puslapio logotipas,

kuriame anksčiau stengdavomės sutalpinti kuo daugiau informacijos, dabar tapo mažesnis ir aiškiau naudojamas – ką įkelsite, tas bus sutalpintą į kvadratėlį (180 x 180 px) ir rodoma prie jūsų pavadinimo visame Facebook tinkle:

Facebook puslapio logotipas, rodomas prie jo įrašų

Žinutės

Vienas iš labai lauktų papildymų – galimybė susirašinėti žinutėmis su puslapio gerbėjais. Daugiau jokių „o kaip su jumis susisiekti“ ir prašymų atsiųsti savo info į įmonės el.paštą. Viskas bus daug patogiau.

Pasikeitę skirtukai

Vietoj skirtukų sąrašo kairėje pusėje dabar atsiras daug labiau akį traukiančios ikonos po viršelio nuotrauka – jas galėsite daug lengviau „pagražinti“ įkeldami savo paveikslėlius. Išmatavimai – 110 x 74 pikselių.
Dingo galimybė susikurti „landing page“ – t.y., visiems naujiems puslapio lankytojams rodyti specialų skirtuką. Žinoma, „landing page“ labai reikalingas, jei naudojate Facebook reklamas – jokiu būdu nesiųskite lankytojų tiesiog į savo sieną. 

Pačių skirtukų išmatavimai taip pat pasikeitė – dabar vietoj 520 pikselių pločio skirtukų, galėsite įkelti net 810 pikselių pločio nuotrauką ar HTML. Aukštis nėra griežtai apibrėžtas:

Buvęs Facebook skirtukų išdėstymas

Naujasis Facebook skirtukų išdėstymas

 

 

Administravimo panelė

puslapio viršuje – tik administratoriams matoma pagrindinė su puslapiu susijusi informacija. Čia matysite jums atsiųstas žinutes, trumpą „Insights“ (puslapio rodiklių) santrauką, patarimų skiltį ir, žinoma, paskutinius pranešimus apie komentarus, naujus puslapio gerbėjus ir prisijungimus prie platesnės informacijos apie puslapį.

Facebook puslapio administratoriaus panelė

Milestone – svarbiausi įvykiai.

Dabar savo Facebook puslapį galite paversti virtualia savo prekės ženklo istorija – pridėkit įsikūrimo datą, svarbiausius įvykius iš prekės ženklo gyvenimo, įkelkit nuotraukas ( išmatavimai – 843 x 403 pikseliai) ir parodykit, kokia turtinga jūsų prekės ženklo praeitis. Pridėti tokį įvykį (Milestone) galite labai paprastai – ten pat, kur ir rašote savo statuso atnaujinimus:

Milestones – naujoji Facebook puslapių funkcija, padedanti patraukliai pateikti jūsų prekės ženklo istoriją

 

Facebook Milestone – svarbaus įvykio – pridėjimas

Tiek apie svarbiausius Facebook puslapių pakeitimus. Jeigu turite daugiau klausimų – rašykit komentaruose arba susisiekime, o jau greitai čia rasite ir daugiau išsamios informacijos apie Facebook ir kitų socialinių tinklų naujoves. 

P.S. Kelių Facebook puslapio draugų prašymu – trumpas išmatavimų sąrašas:

  • Cover photo (viršelis) – 850×315 px
  • Puslapio logo – 180×180 px
  • Skirtukų ikonos – 110×74 px
  • Milestone (svarbiausių įvykių) nuotraukos – 843×403 px

Visa vizualinė medžiaga bet kokiu atveju Facebook’o bus suspausta, ar atvirkščiai – ištempta, kad atitiktų šiuos išmatavimus. Todėl jei turit 900×400 px išmatavimų nuotrauką, kurią norite uždėti ant viršelio, galite ir nesivarginti jos karpydami ar tampydami, tačiau jei išmatavimai labai neatitiks aukščiau surašytųjų, vaizdas gali atrodyti negražiai. Tas ypač aktualu logo ir skirtukų ikonoms.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

5 responses to “Timeline – naujas Facebook puslapių dizainas ir funkcijos”

  1. […] jau visi žino – Facebook‘as pasikeitė. Prieš kelias savaites apžvelgiau kokia buvo susidariusi situacija verslo puslapių sektoriuje ir […]

  2. Andrius sako:

    Sveiki, o kaip pakeisti skirtukų įkonų nuotraukas ir išdėstymą?

  3. […] Ar pasitelkiate šiek tiek fantazijos ir įdedate ten kažką įdomesnio – kaip PILDYK, LABAS ar tas pats jau šiame straipsnyje minėtas Forum Cinemas? Beje, jei reikia nuotraukų, naudojamų Cover Picture, logotipui ar skirtukų ikonoms išmatavimų – visus juos esame surašę čia: […]

  4. […] atsiradus Facebook Timeline, šiame blog’e skelbėm kai kurių naujojo Facebook puslapių dizaino elementų išmatavimus, tačiau ir patiems, ir, tikiu, daugeliui jūsų visai pravers turėti vieną didelį sąrašą […]

  5. Justinas sako:

    Facebook puslapio viršelyje, logotipui vietos tikrai labai mažai, dažniausiai jį sumažinus iki reikiamo dydžio logotipas tampa visai neįžiūrimas.
    Todėl siūlyčiau jei yra tokia problema talpinti ne visą logotipą, o pvz. tik firminį ženklą jei toks yra.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/timeline-naujas-facebook-puslapiu-dizainas-ir-funkcijos