Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
Verslo tikslas viename Facebook puslapio mygtuke

Tęsiam pasakojimus apie Facebook naujienas ir šiandien trumpai apžvelgiam puslapiams skirtą Call-To-Action mygtuką.

Naujiena pristatyta dar 2014 gruodį, bet tik dabar po truputėlį atsiranda jūsų Facebook puslapiuose. Facebook atstovai teigia, jog jie tiesiog pradėjo ieškoti naujų būdų, kaip fanai galėtų dar glaudžiau sąveikauti su verslo puslapiais. Vienas iš jų – Call-To-Action mygtukas Cover Picture (viršelio nuotraukos) vietoje:

Mygtukas turėtų padėti verslams perkelti savo svarbiausią tikslą į pagrindinį ir aiškiausiai matomą profilio langą. Gerai tai, kad pasinaudojus šia galimybe, vartotojus galima nukreipti į bet kurią erdvę internete.

Kol kas išskirtos septynios mygtukų grupės. Taip Facebook pasufleruoja, kokių tikslų galėtumėt siekti, jei tokių kaip ir neturite:

  • Book Now
  • Contact Us
  • Use App
  • Play Game
  • Shop Now
  • Sign Up
  • Watch Video

Sulaukus galimybės rinktis mygtuką matysit tokį vaizdą:

 Paspaudus Create Call-To-Action turėsit galimybę rinktis:

O pasirinkus bet kurį mygtuką turėsit įvesti savo nuorodą, į kurią norit nukreipti vartotoją. Smagu, kad atskirta ir mobile versija. Toliau seka žingsnis skirtas iPhone ar iPad turėtojams – t.y. reikia patikslinti, kur nukreipti juos, o po to tie patys veiksmai apima ir Android turėtojus.

Viską sukėlus atsiranda mygtukas:

Ir, kas yra geriausia, atsiranda jo statistiniai duomenys, kuriuos stebėti taip pat lengva, kaip ir kitus rodiklius dešinėje puslapio pusėje:

Naujiena iš esmės skatina sutelkti dar didesnį dėmesį į COVER nuotraukas, kurios dabar padės ne tik įvaizdžiui, bet ir dėmesio koncentravimui į jūsų pasirinktą mygtuką. Bet, žinant tai, jog apie 90% vartotojų naujienas apie puslapius mato tik savo naujienų srautuose ir nė neužeina į profilius peržiūrėti jų srauto, ją galima vertinti gan skeptiškai. Bent kol kas. Kol visi vartotojai sužinos, kad tokį mygtuką gali rasti savo mėgstamuose verslo profiliuose ir pradės juo naudotis 🙂

Beje, aukščiau išskirtam pavyzdy matot Dollar Shave Club profilį, kuris užsiima mažmenine prekyba. Brian Kim – parduotuvės pardavimų direktorius jau praeitų metų gale dalinosi įžvalgom, kad mygtukas puikiai suveikė: „Testavom SIGN UP mygtuką tris savaites ir pamatėm, kad konversijų buvo 2,5 karto daugiau , lyginant rezultatus su kitose socialinių tinklų vietose patalpinta nuoroda”. Paspaudus mygtuką patenkama tiesiai į http://www.dollarshaveclub.com/ svetainę. Pavyzdys įkvepiantis, o ar suveiks kiekvienam iš mūsų – bus matyt.

Na, ir pabaigai – būtume ne mes, jei neprimintume. Vilniuje vasario mėnesį vietų jau nebėra, Kaune ir Klaipėdoje jau taip pat liko tik po keletą. Nepraleiskit progos;)


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/verslo-tikslas-viename-facebook-puslapio-mygtuke