Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Viskas, ką reikia žinoti apie paskutinius Facebook’o atnaujinimus

Facebook ką tik pristatė naują naujienų srauto (News feed) versiją. Joje turėtų nelikti dabar vis labiau vartotojus erzinančios netvarkos, daugiau dėmesio bus skiriama vizualinei „švarai“, galimybei skirstyti sekamus draugus, prekės ženklus ir kt. į skirtingas kategorijas. Pasikeitus naujienų srautui, jis taps panašesnis į mobiliąsias Facebook versijas, taip mažiau blaškant dėmesį ir sukuriant patrauklesnį ir lengviau „vartojamą“ produktą. Tai padaryta matant, kaip augo nuotraukų ir kito vizualinio turinio svarba per pastaruosius metus:

Įprastos ir mobiliųjų versijų vienodėjimas tik dar labiau pabrėžia Facebook orientaciją į „vientisumo pojūtį“ atsižvelgiant į mobiliuosius vartotojus, savo išmaniaisiais telefonais naršančius Facebook’e kuo toliau, tuo daugiau laiko. Lietuva, beje – ne išimtis. Čia iš 1.100.000 Facebook vartotojų daugiau nei 160.000 jau naudojasi Android arba iOS išmaniaisiais telefonais, ir šis skaičius labai sparčiai auga.

Tačiau grįžkime prie naujienų. Kaipgi vis dėlto atrodys naujasis Facebook dizainas?

Svarbiausias pokytis – naujienų srauto išskirstymas į atskiras kategorijas (ar tiksliau, jam skiriamas dėmesys. Panašiai skirstyti naujienų srautą buvo galima ir iki šiol, tiesiog šios funkcijos buvo labai sunkiai pastebimos statistiniam vartotojui). Dabar vartotojai galės pasirinkti, ką matyti:

– Vien tik draugų atnaujinimus
– Nuotraukų srautą – draugų ir sekamų prekės ženklų įrašus su nuotraukomis
– Muzikos naujienų srautą
– „Sekamųjų“ (Following) srautą, kuriame – vien tik sekamų prekės ženklų ir žmonių atnaujinimai.

Kaip ir minėjom, didžiausias dėmesys bus skiriamas gražiam, švariam turiniui, neapkraunančiam ir nevarginančiam vartotojų. Tačiau ką tai reiškia jums, prekės ženklų puslapių administratoriams?

1. Vizualai valdo. Jeigu iki šiol dar nesupratote, kaip svarbu pasirinkti aiškią strategiją, išskiriančią jus iš kitų prekės ženklų komunikacijos triukšmo, dabar būsit priversti tai padaryti. Arba užleisti vietą tiems, kurie tai padarys.

vizualinio turinio pateikimo pasikeitimai naujajame Facebook naujienų sraute

2. Cover picture valanda išmušė. Dabar prie kiekvienos vartotojo sukurtos istorijos apie draugystę su jūsų puslapių (pvz., Aidžiui Dalikui patinka Švyturys) bus ne tik mažasis jūsų puslapio logotipas, bet ir viršelio nuotrauka. Pasistenkit, kad ji būtų kuo labiau patraukianti dėmesį.

3. Nauja reklamų išvaizda. Reklamėlės dešinėje pasikeis nestipriai (naujus banerių išmatavimus, jei tokie bus, pirmiausiai rasite pas mus), tačiau šiokių tokių pasikeitimų bus:

Šiek tiek daugiau keisis jau minėtos organinės istorijos ir sponsored stories. Vienos iš jų – Facebook pasiūlymo (Offer’io) – pavyzdį matot čia:

Mums toks variantas patinka labiau. Primenam – iki šiol tokio tipo įrašas naujienų sraute atrodė štai taip:

4. Following srautas – prekės ženklų kovos už dėmesį arena.

Šiame sraute vartotojai matys tik jų sekamų prekės ženklų pranešimus. Tai gera naujiena vartotojams, kurie vis dažniau skųsdavosi nematantys svarbių pranešimų iš savo draugų, nes prekės ženklai okupuoja visą erdvę naujienų sraute. Tačiau prekės ženklams tai reiškia du dalykus – a) mažiau galimybių prikoliukais pritraukti atsitiktinius like’us, ir b) vartotojas, užsukęs į jam įdomių prekės ženklų naujienų srautą, tikėsis rasti būtent tai – įdomų, jam naudingą prekės ženklų kuriamą turinį. O galimybė pasiekti jo draugus bus dar mažesnė. Todėl turėsit pasistengti. 

Beje, kol kas jokių žinių apie besikeičiantį Edge Rank algoritmą nėra – jūsų įrašų svarba bus apskaičiuojama taip pat. Bent jau kol kas. Taigi, esminiai principai lieka tie patys. Tiesiog reikia išnaudoti naujos, į kokybišką vizualinį turinį DAR LABIAU orientuotos sistemos teikiamas galimybes.

Ir paskutinis, labai svarbus, dalykas. Naujoje naujienų srauto versijoje atsiras žymiai daugiau vietos ir dėmesio HIDE mygtukui. Taip kad vartotojams bus dar paprasčiau parodyti savo nepasitenkinimą jūsų publikuojamomis nesąmonėmis. Būkit atsargūs!

Užsiregistruokit, jei norit kuo greičiau pradėti naudotis naujuoju Facebook’u, čia.

Na, o pas mus greitai rasit daugiau patarimų, visus pasikeitusio srauto elementų išmatavimus ir daug kitos naudingos info, taip kad užsukit, nesikuklinkit.

Sėkmės!

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

11 responses to “Viskas, ką reikia žinoti apie paskutinius Facebook’o atnaujinimus”

  1. Paulius A. sako:

    Tai dabar turėtų pagausėti ‘Like&Share’ konkursų, nes kažkokiu būdu juk teks patekti į pagrindinį – draugų – srautą.

    • Bet dabar bus ir paprasčiau užknisančius draugus paslėpt:) Aišku, pažiūrėsim kaip čia bus, sunku kol kas prognozuot, bet mes labai tikimės, kad kokybei atsiras daugiau vietos.

      • Bet juk ne visada tik užknisantys draugai dalyvauja tuose Like-Share konkursuose 🙂 Kartais nesinori slėpti visų įdomių draugo įrašų dėl vieno spaminio konkursėlio 🙂

        • Taip, žinoma. Aš čia kalbu tik apie tuos, kurie stipriai užknisa:) Deja, laikeriai-šiereriai dažnai labai greitai pasiduoda pagundai laikinti ir šierinti viską, visur, ir kasdien:))

  2. Valdas sako:

    O kada šis atnaujinimas pasieks visus?

  3. […] clutter, hello bright beautiful stories. Ir visi (beveik visi) stojo į eilę gauti savo naują Facebook naujienų srauto dizainą, kaip jis atrodė/ turėjo atrodyti – žemiau. Iš esmės, viskas turėjo keistis ties […]

  4. Sandra sako:

    kaip atsinaujinti facebooka?

  5. Aldas sako:

    o negalima ta atnaujinima panaikinti ir gryžt prie seno ?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/viskas-ka-reikia-zinoti-apie-paskutinius-facebooko-atnaujinimus